PLUS

Dækning i Danmark og Europa

Med et PLUS abonnement inkl. Smart Vejhjælp sikres virksomheden udvidet vejhjælpsdækning i Danmark og hele Europa med større fleksibilitet. I Danmark får du hjælp fra vores eget dedikerede stationsnetværk, vi er fremme ved 9 ud af 10 indenfor 1 time og i det øvrige Europa har vi partneraftaler med de bedste assistancevirksomheder. Så er virksomheden sikret hurtigt hjælp, der lever op til vores standarder. Inkluderet i et PLUS abonnementet er desuden assistance på stedet, lejebiler til fordelagtige priser, fritrækning og meget mere. 

PLUS er til dig der ønsker:

  • Mere fleksiblitet i din vejhjælpspakke
  • Dækning i hele Danmark og Europa
  • SOS Førstehjælpskasse til bilen
  • Fast lav pris

Udover dette indeholder PLUS-abonnementet Smart Vejhjælp. Med Smart Vejhjælp får virksomheden fremtidens vejhjælpsservice, der forudser, forebygger og undgår nedbrud på dækkede køretøjer. Smart Vejhjælp fungerer med opkobling til en OBD-enhed, der installeres i bilen. Ved hjælp af Smart Vejhjælp scannes bilen løbende for forskellige fejlkoder, fx i bilens motor, i det elektriske system eller efter batterifejl.

Med Smart Vejhjælp får du:

  • Meddelelser på din telefon, hvis der er fejl på bilen
  • Proaktive opringninger fra vagtcentralen før nedbruddet sker
  • GPS sporing af din bil fx ved tyveri
  • Mulighed for at logge din erhvervskørsel
  • Mulighed for at følge kørselsstatistikker
  • Præcis og hurtig hjælp lige ved hånden. Alle SOS Dansk Autohjælps assistancekoordinatorer er klare 24/7 til at levere hjælp baseret på data fra Smart vejhjælp

Læs mere om Smart Vejhjælp her.

 

Brug for hjælp til valg af abonnement?

FAQ Erhverv

Her findes svar på de spørgsmål, som vores kunder oftest stiller.

Skulle der være yderligere spørgsmål, sidder vores kundeserviceafdeling klar på
70108092, eller på kundeservice@dah.dk

  • Hvilket nummer skal benyttes ved tilmelding af PBS?
    PBS-nummeret er 02263270, og debitornummeret er 00001.
  • Er der selvrisiko på et SOS Dansk Autohjælp-abonnement?
    Nej, der er ikke selvrisiko på et abonnement, der er tegnet direkte hos SOS Dansk Autohjælp.
  • Hvor lang er opsigelsen på et SOS Dansk Autohjælp erhvervsabonnement?
    Dit abonnement er uopsigeligt i 12 måneder fra ikrafttrædelsesdatoen. Efter 12 måneder kan du opsige abonnementet skriftligt med en måneds varsel til udløbet af en måned.
  • Kan virksomhedens trailer transporteres hjem fra Europa, hvis den bliver beskadigt?
    Nej, det kan den ikke. Men er virksomheden dækket af et SOS Dansk Autohjælp-abonnement med Europadækning og kommer ud for et uheld i Europa (dog ikke Grønland og Færøerne) bugserer vi traileren til nærmeste værksted.
  • Hvornår træder abonnement i kraft?

    Abonnementet træder i kraft og assistancen kan rekvireres, når betalingen er registreret, dog tidligst to døgn efter tegningstidspunktet. Alternativt kan abonnementet træde i kraft på en aftalt senere dato. Abonnementet dækker ikke skader eller behov for assistance, der er opstået inden abonnementet træder i kraft. 

  • Skal det meddeles til SOS Dansk Autohjælp, hvis virksomheden skifter adresse?
    Ja, det er vigtigt, at vi altid har de rigtige oplysninger på dig. Så er det meget nemmere for os at hjælpe, når der er brug for det. Hvis virksomheden har skiftet adresse, kan ændringer fortages via MIT DAH under Min Profil eller kontakte Salg og Kundeservice på telefon 70 10 80 92 eller kundeservice@dah.dk.
  • Kan der rekvireres nyt medlemskort?
    Ja, hvis et medlemskort mistes eller der er brug for et ekstra, kan der bestilles et nyt. Dette gøres ved at udfylde formularen her på hjemmesiden eller kontakte Salg og Kundeservice på telefon 70 10 80 92 eller på kundeservice@dah.dk.
  • Skal SOS Dansk Autohjælp have besked, hvis virksomheden får nyt køretøj?
    Ja, det er meget vigtigt, at SOS Dansk Autohjælp får besked, hvis virksomheden får nyt køretøj og abonnementet skal overføres. Det er den eneste måde, vi kan sikre os, at det er den rigtige bil der er dækket af dit abonnement, hvis uheldet skulle være ude. Registreringsnummeret kan ændres på MIT DAH eller ved at kontakte Salg og Kundeservice på telefon 70 10 80 92 eller på email kundeservice@dah.dk.
  • Hvordan bestilles der assistance ved nedbrud?
    Hvis der er brug for vores hjælp, ringes der til vagtcentralen på 70 10 80 90. Det letter vores arbejde og sparer tid, hvis abonnementsnummeret eller reg.nr. på køretøjet er ved hånden.

    Alternativt kan SOS Dansk Autohjælp's Vejhjælpsapp benyttes. Her kan der med få klik bestilles assistance, og via telefonens GPS fortælle os præcis hvor nedbruddet er.
  • Kan virksomhedens køretøj blive transporteret hjem fra Europa, hvis den bliver skadet?
    Nej, det kan den ikke. Med et erhvervsabonnement fra SOS Dansk Autohjælp med Europadækning, bugserer vi bilen til nærmeste værksted, hvis der opleves nedbrud i Europa (dog ikke Grønland og Færøerne). Er der brug for hjælp, ringes der til vagtcentralen på (+45) 70 10 80 90.
  • Hvordan får jeg fyldt min SOS Førstehjælpskasse op?
    SOS førstehjælpskassen kan fyldes op ved at logge ind på MIT DAH under punktet Min Førstehjælp. Tryk på Bestil Genopfyldning, marker hvad der mangler og tryk bestil.
  • Har virksomheden samme dækning, når abonnement er tegnet via et forsikringsselskab?

    Nej, ikke nødvendigvis. Ved spørgsmål til din forsikringsdækning skal du kontakte dit forsikringsselskab. 

  • Spørgsmål eller uklarheder vedrørende faktura?
    Fakturaoplysninger findes via MIT DAH.

    Vores Salg og Kundeserviceafdeling sidder klar på telefon 70 10 80 92 eller via email til kundeservice@dah.dk, hvis der er yderligere spørgsmål.
  • Kan jeg betale via automatisk kortbetaling?
    Ja, det kan du. Tilmeld dig til automatisk kortbetaling, så sparer du et evt. girokortgebyr. Du kan tilmelde dit betalingskort på MIT DAH under Mine Betalinger og her kan du også hente dine fakturaer.
  • Hvordan fungerer automatisk betaling?
    Når din virksomheds abonnement skal fornyes og abonnementet er tilmeldt automatisk kortbetaling, så hæver vi beløbet på betalingskortet din sidste bankdag forud den måned hvor abonnementet skal være gældende fra. Du kan altid på MIT DAH under Mine Betalinger ændre det tilmeldte betalingskort. Her finder du også oversigt over dine betalinger og fakturaer.
  • Hvor kan jeg se abonnementsbetingelser?
    Du kan altid finde betingelserne under det givne abonnement, du kigger på. Er du kunde i forvejen kan du logge ind på MIT DAH og se de specifikke betingelser på de abonnementer, du har hos os.

Brug for hjælp?

Brug for hjælp? Lad os ringe dig op

Eller ring til os på 7010 8092

(man-tors: kl 8.00-15.00 og fre: kl 08.00-14.00)