Åbningstider
man til tors: kl. 8.00-17.00
fre: kl. 8.00-15.30
Hos SOS Dansk Autohjælp er tid og kvalitet i fokus. Få hurtig vejhjælp til din lastbil af højeste kvalitet til gode priser og undgå spildtid og bekymringer. Abonnementet dækker lastbiler i vægtklassen 3501-6000 kg.
Hos SOS Dansk Autohjælp specialiserer vi os i at holde køretøjer kørende. Som leverandør af vejhjælp til transportsektoren, sørger vi hver eneste dag for at minimere konsekvenserne ved nedbrud.
Vi er hurtigt fremme på stedet og leverer effektiv hjælp med fokus på at få fører, lastbil og gods videre på opgaven. SOS Dansk Autohjælp kan håndtere starthjælp, hjulskift, fritrækninger og meget andet, med fokus på afhjælpning på stedet. Er det ikke muligt, har virksomheden frit værkstedsvalg, og kan få transporteret lastbilen til værkstedet eller virksomhedens adresse.
Er du abonnementskunde hos SOS Dansk Autohjælp kan du gratis bruge vores vejhjælpsapp. Med appen kan du tilkalde vejhjælp i både Danmark og det øvrige Europa. Med få klik sender du de nødvendige oplysninger om din situation og din telefons GPS-position, så vores redder kan finde dig hurtigt, og give dig den hjælp, du har brug for.
Læs mere om vores app og hvordan du henter den.
SOS Dansk Autohjælp er hurtigt fremme ved dig - overalt i Danmark. Vi er fremme på gennemsnitligt 35 minutter.
SOS Dansk Autohjælp hjælper dig på stedet hvis din bil ikke kan starte, eller køre videre.
Vi hjælper bl.a. med starthjælp, hjulskifte, døroplukning, reparation af udstødning, udskiftning af reservedele, punktering samt fritrækning hvis du er kørt fast i sne, mudder, en grøft eller lignende.
Vi bestræber os altid på at være hurtigt fremme ved dig.
Kan dit køretøj ikke starte, yder vi starthjælp på stedet. Er det ikke muligt, transporteres dit køretøj til enten nærmeste eller valgfrit værksted iht. dit valgte abonnement
Hvis dit køretøj er kørt i grøften eller kørt fast, tilbyder vi at trække dig fri. Ved fritrækning på hjemadressen forudsættes det, at der er foretaget tilstrækkelig snerydning.
Ved defekt forrude, der gør det uforsvarligt at køre videre, dækker abonnementet bugsering i henhold til abonnementsbetingeslerne. Ved øvrige rudeskader foretages der så vidt som muligt en rudeafdækning. Er Europadækning inkluderet i abonnementet, dækkes bugsering til nærmeste værksted.
Her findes svar på de spørgsmål, som vores kunder oftest stiller.
Skulle der være yderligere spørgsmål sidder vores kundeserviceafdeling klar på
70108092, eller på kundeservice@dah.dk.
Abonnementet træder i kraft og assistancen kan rekvireres, når betalingen er registreret, dog tidligst to døgn efter tegningstidspunktet. Alternativt kan abonnementet træde i kraft på en aftalt senere dato. Abonnementet dækker ikke skader eller behov for assistance, der er opstået inden abonnementet træder i kraft.
Nej, ikke nødvendigvis. Ved spørgsmål til din forsikringsdækning skal du kontakte dit forsikringsselskab.