Trailer under 750 kg

Dækning i Danmark

Lige nu sparer du 50 % på et trailerabonnement fra SOS Dansk Autohjælp. Kampagnen løber frem til 26/4/2017. Herefter vil prisen være 108 kr. per år.

Kører du med trailer eller anhænger under 750 kg, sikrer et trailer abonnement fra SOS Dansk Autohjælp dig hurtig assistance, uanset om din trailer er ejet, lejet eller lånt. Så kan du trygt efterspænde din enhed og være solidt sikret hvis der skulle opstår nedbrud.

Med et trailer abonnement fra SOS Dansk Autohjælp er du sikret hurtig assistance, hvis du har et uheld med din trailer eller anhænger. Inkluderet i abonnementet er fx hjulskift, fritrækning ved fastkørsel og transport til et værksted efter eget valg. Yderligere er din trailer også grænsedækket, hvorfor du også er dækket på transitruten mellem Malmø-Ystad, og 25 km syd for den dansk-tyske grænse.  

OBS. Du behøver ikke have vejhjælp på din bil hos SOS Dansk Autohjælp for, at vi vil dække din trailer.

Foråret er på vej
Spar 50%
Trailer under 750 kg
Pris pr år 54.00 kr. Mindstepris 27.00 kr. Læs betingelser

* Inkl. skadesforsikringsafgift på 1,1% til staten

  • Vejhjælpsapp

    Er du abonnementskunde hos SOS Dansk Autohjælp kan du gratis bruge vores vejhjælpsapp. Med appen kan du tilkalde vejhjælp i både Danmark og det øvrige Europa. Med få klik sender du de nødvendige oplysninger om din situation og din telefons GPS-position, så vores redder kan finde dig hurtigt, og give dig den hjælp, du har brug for.

    Når du bestiller vejhjælp med appen, modtager du et opkald fra vores vagtcentral for at aftale assistancen, og derefter får du løbende opdateringer om din sag direkte på telefonen indtil hjælpen er fremme hos dig. Dermed kan du altid være tryg ved at hjælpen er på vej og du ved hvornår den kan forventes at ankomme.
     
    Din telefons GPS-position viser os præcist hvor du befinder dig, når du kontakter os, og dermed skal du ikke længere bekymre dig om, hvorvidt redderbilen kan finde dig.


    Læs mere om vores app og hvordan du henter den.

  • Selvbetjening via MIT DAH

    Som kunde hos SOS Dansk Autohjælp får du adgang til selvbetjeningen, MIT DAH. Her kan du blandt andet:

     - Ændre profiloplysninger
     - Se regninger og opdatere betalingskort til automatisk betaling
     - Ændre tilknyttede køretøjer
     - Få overblik over abonnementer og betingelser
     - Genopfylde SOS Førstehjælpskasser (kræver abonnement) 

    Klik her for at læse mere om MIT DAH

  • Hurtig fremmetid

    SOS Dansk Autohjælp er hurtigt fremme ved dig - overalt i Danmark. Vi er fremme ved syv ud af ti indenfor 45 minutter og ved ni ud af ti indenfor 60 minutter. Din garanti er, at vi er fremme så hurtigt som muligt og arbejder ihærdigt for at blive endnu bedre.

  • Hjælp på stedet

    Vi forsøger at hjælpe dig på stedet, hvis dit køretøj ikke kan starte eller ikke kan køre videre. Er det ikke muligt, transporteres det til enten nærmeste eller valgfrit værksted iht. dit valgte abonnement.

  • Frit værkstedsvalg

    Hvis din trailer/campingvogn er udsat for skade eller driftstop og ikke kan repareres på stedet, transporteres den til din bopæl eller værksted i samråd med dig. Ved driftsstop/skade ved din bopæl transporteres din trailer/campingvogn til værksted efter dit valg.

    Hvis SOS Dansk Autohjælp ikke udfører assistancen på køretøjet som har påhænget efterspændt, transporteres traileren/campingvognen til valgfrit værksted/adresse i Danmark indenfor maksimalt 50 km af, hvor traileren/campingvognen holder på tidspunktet for driftsstoppet eller skaden, eller til nærmeste SOS Dansk Autohjælp station

FAQ Anhænger

Her kan du finde svar på de spørgsmål, som vores kunder oftest stiller.

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på
70108092 eller på kundeservice@dah.dk.

  • Kan jeg tilmelde regningen til PBS?
    Ja, det kan du. Tilmeld dig til PBS, så sparer du også betalingskortgebyr eller et girokortgebyr, da vi ikke opkræver gebyr ved PBS-betaling. PBS-nummeret er 02263270, og debitornummeret er 00001. Du kan gøre det i din netbank eller på MIT DAH under Mine Betalinger.
  • Er der selvrisiko på et SOS Dansk Autohjælp-abonnement?
    Nej, der er ikke selvrisiko på et abonnement, der er tegnet direkte hos SOS Dansk Autohjælp.
  • Hvor lang er opsigelsen på et SOS Dansk Autohjælp-abonnement?
    Abonnement gælder i mindst seks måneder. Fem måneder efter ikrafttrædelsesdatoen kan du opsige abonnementet skriftligt med en måneds varsel til udløbet af en måned.
  • Hvornår træder mit abonnement i kraft?
    Abonnementet træder i kraft to døgn efter tegningstidspunktet. Abonnementet dækker ikke skader eller behov for assistance, der er opstået inden abonnementet træder i kraft.
  • Skal SOS Dansk Autohjælp vide, hvis jeg skifter adresse?
    Ja, det er vigtigt, at vi altid har de rigtige oplysninger på dig. Så er det meget nemmere for os at hjælpe dig, når du har brug for det. Hvis du har skiftet adresse, kan du logge ind på MIT DAH under Min Profil og ændre det eller kontakte Salg og Kundeservice på telefon 7010 8092 eller kundeservice@dah.dk, så sørger vi for, at det bliver rettet med det samme.
  • Kan jeg få et nyt medlemskort?
    Ja, hvis du har mistet dit medlemskort eller har brug for et ekstra, kan du bestille et nyt. Det kan du gøre ved at udfylde formularen her på hjemmesiden eller kontakte Salg og Kundeservice på telefon 7010 8092 eller på kundeservice@dah.dk.
  • Hvordan bestiller jeg assistance?
    Hvis du har brug for vores hjælp, skal du ringe til vagtcentralen på 7010 8090. Det letter vores arbejde og sparer tid for dig, hvis du har enten dit kundenummer eller reg. nr. på køretøjet ved hånden.
  • Har jeg samme dækning, når abonnement er tegnet via mit forsikringsselskab?
    Nej, ikke nødvendigvis. Ved spørgsmål til din forsikringsdækning kan du enten kontakte dit forsikringsselskab eller vores Salg og Kundeservice på 7010 8092 eller på kundeservice@dah.dk.
  • Jeg har et spørgsmål til min faktura vedr. mit abonnement?
    Du kan logge ind på MIT DAH og se oplysninger om dit abonnement og dine betalingsoplysninger, du er også velkommen til at kontakte Salg og Kundeservice på telefon 7010 8092 eller på email til kundeservice@dah.dk.
  • Skal SOS Dansk Autohjælp vide når jeg får ny bil?
    Ja, det er meget vigtigt, at du giver os besked, hvis du får ny bil, så vi får ændret registreringsnummeret. Det er den eneste måde, vi kan sikre os, at det er den rigtige bil der er dækket af dit abonnement, hvis uheldet skulle være ude. Du kan ændre registreringsnummeret ved at logge ind på MIT DAH og ændre det under Mine Køretøjer eller kontakte Salg og Kundeservice på telefon 70 10 80 92 eller email kundeservice@dah.dk.

Brug for hjælp?

Brug for hjælp? Lad os ringe dig op

Eller ring til os på 7010 8092

(man-tors: kl 8.00-15.00 og fre: kl 08.00-14.00)