Åbningstider
man til tors: kl. 8.00-17.00
fre: kl. 8.00-15.30
Et BASIS abonnement fra SOS Dansk Autohjælp giver virksomheden fleksibilitet og høj service til en god pris. Udover Danmarks bedste vejhjælp inkluderer abonnementet frit værkstedsvalg, så hvis ikke redderne kan klare problemet på stedet, transporteres køretøjet til værkstedet eller virksomheden. Skal føreren hurtigt videre, tilbydes lejebil til en fordelagtig pris.
Med et BASIS abonnement sikres virksomhedens køretøj vejhjælp med vores kendte høje serviceniveau i hele Danmark. Vi er fremme ved 9 ud af 10 indenfor en time, så vores kunder kan komme hurtigt videre. Inkluderet i abonnementet er hjælp på stedet, transport til et værksted efter eget valg, fritrækning af din bil og meget mere.
Opgrader din erhvervsbil med vores PLUS vejhjælpspakke til både Danmark og Europa.
Få styr på førstehjælpen i din erhvervsbil med vores komplette førstehjælpskasse.
Er du abonnementskunde hos SOS Dansk Autohjælp kan du gratis bruge vores vejhjælpsapp. Med appen kan du tilkalde vejhjælp i både Danmark og det øvrige Europa. Med få klik sender du de nødvendige oplysninger om din situation og din telefons GPS-position, så vores redder kan finde dig hurtigt, og give dig den hjælp, du har brug for.
Læs mere om vores app og hvordan du henter den.
SOS Dansk Autohjælp er hurtigt fremme ved dig - overalt i Danmark. Vi er fremme på gennemsnitligt 35 minutter.
SOS Dansk Autohjælp hjælper dig på stedet hvis din bil ikke kan starte, eller køre videre.
Vi hjælper bl.a. med starthjælp, hjulskifte, døroplukning, reparation af udstødning, udskiftning af reservedele, punktering samt fritrækning hvis du er kørt fast i sne, mudder, en grøft eller lignende.
Vi bestræber os altid på at være hurtigt fremme ved dig.
Hvis dit køretøj er udsat for skade, ikke kan starte eller køre videre, bestræber vi os på at reparere din bil på stedet. Hvis dette ikke kan lade sig gøre, sørger vi for at transportere dit køretøj til din bopæl eller til det værksted du ønsker.
Hvis din bil står på din bopæl og vi ikke er i stand til at reparere den, transporterer vi dit køretøj til et værksted efter dit valg.
Kan bilen ikke repareres samme dag, og hvis SOS Dansk Autohjælp vurderer det rimeligt, vil SOS Dansk Autohjælp arrangere og afholde omkostningerne til en hotelovernatning inkl. morgenmad for fører og eventuelle passagerer, der lovligt kan være i bilen, på et hotel i Danmark efter SOS Dansk Autohjælps valg.
Er uheldet ude og er vi ikke er i stand til at reparere dit køretøj på stedet og det skal transporteres til et værksted, hjælper vi dig med Fri vidererejse godt videre.
Vi sørger for at arrangere og afholde omkostningerne til transport af dig og eventuelle passagerer til et fælles bestemmelsessted i Danmark.
Oftest vil det være lettest og hurtigst at køre med redderen, men transport kan også foregå med bus, tog, taxa eller færge.
Transportformen afgøres af SOS Dansk Autohjælp.
En abonnementsperiode for erhvervskunder er på 12 måneder. Abonnementet kan opsiges skriftligt med mindst en måneds varsel til udløb af en abonnementsperiode. Abonnementet fornys automatisk hvert år ved udløbet af en abonnementsperiode, medmindre en af parterne har opsagt abonnementet rettidigt. Opsigelse af abonnementet kan ikke ske ved kun at undlade at betale for en ny abonnementsperiode.
Abonnementet træder i kraft og assistancen kan rekvireres, når betalingen er registreret, dog tidligst to døgn efter tegningstidspunktet. Alternativt kan abonnementet træde i kraft på en aftalt senere dato. Abonnementet dækker ikke skader eller behov for assistance, der er opstået inden abonnementet træder i kraft.
Nej, ikke nødvendigvis. Ved spørgsmål til din forsikringsdækning skal du kontakte dit forsikringsselskab.
Har du besøgt SOS International eller er du kunde/leverandør til os?
SOS International indsamler og behandler personoplysninger om dig, når du er kunde/leverandør hos os, hvis du på anden måde, har været i kontakt med SOS International eller har besøgt nogle af vores lokationer.
Formålet med behandlingen af personoplysninger om dig er b.la. at kunne håndtere vores fælles interesser, opretholde et godt samarbejde og for at sikre den fysiske sikkerhed på SOS Internationals lokationer.
Privacy notification – SOS International (Customers, Suppliers and other) (på engelsk).