Åbningstider
man til tors: kl. 8.00-17.00
fre: kl. 8.00-15.30

Beskrivelse

Et BASIS abonnement fra SOS Dansk Autohjælp giver virksomheden fleksibilitet og høj service til en god pris. Udover Danmarks bedste vejhjælp inkluderer abonnementet frit værkstedsvalg, så hvis ikke redderne kan klare problemet på stedet, transporteres køretøjet til værkstedet eller virksomheden. Skal føreren hurtigt videre, tilbydes lejebil til en fordelagtig pris.

Med et BASIS abonnement sikres virksomhedens køretøj vejhjælp med vores kendte høje serviceniveau i hele Danmark. Vi er fremme ved 9 ud af 10 indenfor en time, så vores kunder kan komme hurtigt videre. Inkluderet i abonnementet er hjælp på stedet, transport til et værksted efter eget valg, fritrækning af din bil og meget mere. 

Opgrader din erhvervsbil med vores PLUS vejhjælpspakke til både Danmark og Europa.

Få styr på førstehjælpen i din erhvervsbil med vores komplette førstehjælpskasse.

  • Vejhjælpsapp

    Er du abonnementskunde hos SOS Dansk Autohjælp kan du gratis bruge vores vejhjælpsapp. Med appen kan du tilkalde vejhjælp i både Danmark og det øvrige Europa. Med få klik sender du de nødvendige oplysninger om din situation og din telefons GPS-position, så vores redder kan finde dig hurtigt, og give dig den hjælp, du har brug for.

    Læs mere om vores app og hvordan du henter den.

  • Gennemsnitligt fremme på 35 min

    SOS Dansk Autohjælp er hurtigt fremme ved dig - overalt i Danmark. Vi er fremme på gennemsnitligt 35 minutter. 

  • Vejhjælp på stedet

    SOS Dansk Autohjælp hjælper dig på stedet hvis din bil ikke kan starte, eller køre videre.

    Vi hjælper bl.a. med starthjælp, hjulskifte, døroplukning, reparation af udstødning, udskiftning af reservedele, punktering samt fritrækning hvis du er kørt fast i sne, mudder, en grøft eller lignende.

    Vi bestræber os altid på at være hurtigt fremme ved dig.  

  • Frit værkstedsvalg

    Hvis dit køretøj er udsat for skade, ikke kan starte eller køre videre, bestræber vi os på at reparere din bil på stedet. Hvis dette ikke kan lade sig gøre, sørger vi for at transportere dit køretøj til din bopæl eller til det værksted du ønsker.

    Hvis din bil står på din bopæl og vi ikke er i stand til at reparere den, transporterer vi dit køretøj til et værksted efter dit valg.

     

  • Hotelophold i Danmark

    Kan bilen ikke repareres samme dag, og hvis SOS Dansk Autohjælp vurderer det rimeligt, vil SOS Dansk Autohjælp arrangere og afholde omkostningerne til en hotelovernatning inkl. morgenmad for fører og eventuelle passagerer, der lovligt kan være i bilen, på et hotel i Danmark efter SOS Dansk Autohjælps valg.

  • Fri vidererejse

    Er uheldet ude og er vi ikke er i stand til at reparere dit køretøj på stedet og det skal transporteres til et værksted, hjælper vi dig med Fri vidererejse godt videre. 

    Vi sørger for at arrangere og afholde omkostningerne til transport af dig og eventuelle passagerer til et fælles bestemmelsessted i Danmark.

    Oftest vil det være lettest og hurtigst at køre med redderen, men transport kan også foregå med bus, tog, taxa eller færge.

    Transportformen afgøres af SOS Dansk Autohjælp. 

Vores Kunder

og deres oplevelser

FAQ Erhverv

  • Hvilket nummer skal benyttes ved tilmelding af PBS?
    PBS-nummeret er 02263270, og debitornummeret er 00001.
  • Er der selvrisiko på et SOS Dansk Autohjælp-abonnement?
    Nej, der er ikke selvrisiko på et abonnement, der er tegnet direkte hos SOS Dansk Autohjælp.
  • Hvor lang er opsigelsen på et SOS Dansk Autohjælp erhvervsabonnement?

    En abonnementsperiode for erhvervskunder er på 12 måneder. Abonnementet kan opsiges skriftligt med mindst en måneds varsel til udløb af en abonnementsperiode. Abonnementet fornys automatisk hvert år ved udløbet af en abonnementsperiode, medmindre en af parterne har opsagt abonnementet rettidigt. Opsigelse af abonnementet kan ikke ske ved kun at undlade at betale for en ny abonnementsperiode.

  • Kan virksomhedens trailer transporteres hjem fra Europa, hvis den bliver beskadigt?
    Nej, det kan den ikke. Men er virksomheden dækket af et SOS Dansk Autohjælp-abonnement med Europadækning og kommer ud for et uheld i Europa (dog ikke Grønland og Færøerne) bugserer vi traileren til nærmeste værksted.
  • Hvornår træder abonnement i kraft?

    Abonnementet træder i kraft og assistancen kan rekvireres, når betalingen er registreret, dog tidligst to døgn efter tegningstidspunktet. Alternativt kan abonnementet træde i kraft på en aftalt senere dato. Abonnementet dækker ikke skader eller behov for assistance, der er opstået inden abonnementet træder i kraft. 

  • Skal det meddeles til SOS Dansk Autohjælp, hvis virksomheden skifter adresse?
    Ja, det er vigtigt, at vi altid har de rigtige oplysninger på dig. Så er det meget nemmere for os at hjælpe, når der er brug for det. Hvis virksomheden har skiftet adresse, kan ændringer fortages via MIT DAH under Min Profil eller kontakte Salg og Kundeservice på telefon 70 10 80 92 eller kundeservice@dah.dk.
  • Kan der rekvireres nyt medlemskort?
    Ja, hvis et medlemskort mistes eller der er brug for et ekstra, kan der bestilles et nyt. Dette gøres ved at udfylde formularen her på hjemmesiden eller kontakte Salg og Kundeservice på telefon 70 10 80 92 eller på kundeservice@dah.dk.
  • Skal SOS Dansk Autohjælp have besked, hvis virksomheden får nyt køretøj?
    Ja, det er meget vigtigt, at SOS Dansk Autohjælp får besked, hvis virksomheden får nyt køretøj og abonnementet skal overføres. Det er den eneste måde, vi kan sikre os, at det er den rigtige bil der er dækket af dit abonnement, hvis uheldet skulle være ude. Registreringsnummeret kan ændres på MIT DAH eller ved at kontakte Salg og Kundeservice på telefon 70 10 80 92 eller på email kundeservice@dah.dk.
  • Hvordan bestilles der assistance ved nedbrud?
    Hvis der er brug for vores hjælp, ringes der til vagtcentralen på 70 10 80 90. Det letter vores arbejde og sparer tid, hvis abonnementsnummeret eller reg.nr. på køretøjet er ved hånden.

    Alternativt kan SOS Dansk Autohjælp's Vejhjælpsapp benyttes. Her kan der med få klik bestilles assistance, og via telefonens GPS fortælle os præcis hvor nedbruddet er.
  • Kan virksomhedens køretøj blive transporteret hjem fra Europa, hvis den bliver skadet?
    Nej, det kan den ikke. Med et erhvervsabonnement fra SOS Dansk Autohjælp med Europadækning, bugserer vi bilen til nærmeste værksted, hvis der opleves nedbrud i Europa (dog ikke Grønland og Færøerne). Er der brug for hjælp, ringes der til vagtcentralen på (+45) 70 10 80 90.
  • Hvordan får jeg fyldt min SOS Førstehjælpskasse op?
    SOS førstehjælpskassen kan fyldes op ved at logge ind på MIT DAH under punktet Min Førstehjælp. Tryk på Bestil Genopfyldning, marker hvad der mangler og tryk bestil.
  • Har virksomheden samme dækning, når abonnement er tegnet via et forsikringsselskab?

    Nej, ikke nødvendigvis. Ved spørgsmål til din forsikringsdækning skal du kontakte dit forsikringsselskab. 

  • Spørgsmål eller uklarheder vedrørende faktura?
    Fakturaoplysninger findes via MIT DAH.

    Vores Salg og Kundeserviceafdeling sidder klar på telefon 70 10 80 92 eller via email til kundeservice@dah.dk, hvis der er yderligere spørgsmål.
  • Kan jeg betale via automatisk kortbetaling?
    Ja, det kan du. Tilmeld dig til automatisk kortbetaling, så sparer du et evt. girokortgebyr. Du kan tilmelde dit betalingskort på MIT DAH under Mine Betalinger og her kan du også hente dine fakturaer.
  • Hvordan fungerer automatisk betaling?
    Når din virksomheds abonnement skal fornyes og abonnementet er tilmeldt automatisk kortbetaling, så hæver vi beløbet på betalingskortet din sidste bankdag forud den måned hvor abonnementet skal være gældende fra. Du kan altid på MIT DAH under Mine Betalinger ændre det tilmeldte betalingskort. Her finder du også oversigt over dine betalinger og fakturaer.
  • Hvor kan jeg se abonnementsbetingelser?
    Du kan altid finde betingelserne under det givne abonnement, du kigger på. Er du kunde i forvejen kan du logge ind på MIT DAH og se de specifikke betingelser på de abonnementer, du har hos os.
  • Behandling af personoplysninger i SOS Dansk Autohjælp

    Har du besøgt SOS International eller er du kunde/leverandør til os? 
    SOS International indsamler og behandler personoplysninger om dig, når du er kunde/leverandør hos os, hvis du på anden måde, har været i kontakt med SOS International eller har besøgt nogle af vores lokationer.


    Formålet med behandlingen af personoplysninger om dig er b.la. at kunne håndtere vores fælles interesser, opretholde et godt samarbejde og for at sikre den fysiske sikkerhed på SOS Internationals lokationer.


    Privacy notification – SOS International (Customers, Suppliers and other) (på engelsk).