Åbningstider
man til tors: kl. 8.00-17.00
fre: kl. 8.00-15.30
Hos SOS Dansk Autohjælp er tid og kvalitet i fokus. Få hurtig vejhjælp af højeste kvalitet til gode priser og undgå spildtid og bekymringer. Abonnementet dækker multitrækkere som tillægsabonnement til lastbiler.
Hos SOS Dansk Autohjælp specialiserer vi os i at holde køretøjer kørende. Som leverandør af vejhjælp til transportsektoren, sørger vi hver eneste dag for at minimere konsekvenserne ved nedbrud. Vi er hurtigt fremme på stedet og leverer effektiv hjælp med fokus på at få dig og dit køretøj videre på opgaven. SOS Dansk Autohjælp kan håndtere starthjælp, hjulskift, fritrækninger og meget andet. Er det ikke muligt at løse problemet på stedet, har din virksomhed frit værkstedsvalg, og kan få transporteret trækkeren til værkstedet eller virksomhedens adresse.
Få pålidelig vejhjælp til erhvervskøretøjer som lastbiler og busser.
Er din lastbil eller bus over 15,000 kg? Vi har den vejhjælp, du behøver.
Er du abonnementskunde hos SOS Dansk Autohjælp kan du gratis bruge vores vejhjælpsapp. Med appen kan du tilkalde vejhjælp i både Danmark og det øvrige Europa. Med få klik sender du de nødvendige oplysninger om din situation og din telefons GPS-position, så vores redder kan finde dig hurtigt, og give dig den hjælp, du har brug for.
Læs mere om vores app og hvordan du henter den.
SOS Dansk Autohjælp er hurtigt fremme ved dig - overalt i Danmark. Vi er fremme på gennemsnitligt 35 minutter.
SOS Dansk Autohjælp hjælper dig på stedet hvis din bil ikke kan starte, eller køre videre.
Vi hjælper bl.a. med starthjælp, hjulskifte, døroplukning, reparation af udstødning, udskiftning af reservedele, punktering samt fritrækning hvis du er kørt fast i sne, mudder, en grøft eller lignende.
Vi bestræber os altid på at være hurtigt fremme ved dig.
Hvis dit køretøj er udsat for skade, ikke kan starte eller køre videre, bestræber vi os på at reparere din bil på stedet. Hvis dette ikke kan lade sig gøre, sørger vi for at transportere dit køretøj til din bopæl eller til det værksted du ønsker.
Hvis din bil står på din bopæl og vi ikke er i stand til at reparere den, transporterer vi dit køretøj til et værksted efter dit valg.
Ved defekt forrude, der gør det uforsvarligt at køre videre, dækker abonnementet bugsering i henhold til abonnementsbetingeslerne. Ved øvrige rudeskader foretages der så vidt som muligt en rudeafdækning. Er Europadækning inkluderet i abonnementet, dækkes bugsering til nærmeste værksted.
Her findes svar på de spørgsmål, som vores kunder oftest stiller.
Skulle der være yderligere spørgsmål sidder vores kundeserviceafdeling klar på
70108092, eller på kundeservice@dah.dk.
Abonnementet træder i kraft og assistancen kan rekvireres, når betalingen er registreret, dog tidligst to døgn efter tegningstidspunktet. Alternativt kan abonnementet træde i kraft på en aftalt senere dato. Abonnementet dækker ikke skader eller behov for assistance, der er opstået inden abonnementet træder i kraft.
Nej, ikke nødvendigvis. Ved spørgsmål til din forsikringsdækning skal du kontakte dit forsikringsselskab.