Åbningstider
man til tors: kl. 8.00-17.00
fre: kl. 8.00-15.30

Beskrivelse

Abonnementsdækningen fra SOS Dansk Autohjælp sikrer virksomheden imod tidskrævende og dyre nedbrud med hurtig og kompetent assistance i hele Danmark. Vores reddere er hurtigt på nedbrudstedet og kan i mange tilfælde løse problemerne på vejen. Kræves nærmere eftersyn transporteres påhængsvognen til et værksted efter eget valg, og passagererne til et fælles bestemmelsessted.     

Som abonnementetskunde er virksomheden yderligere dækket med en række fordele. SOS Dansk Autohjælp er behjælpelig med alt fra bjærgning af påhængsvognen, starthjælp, hjulskift ved punktering, oplukning af døre til udbringning af brændstof. Uanset hvor i landet uheldet kan være ude, er SOS Dansk Autohjælp kun et opkald væk.  

  • Vejhjælpsapp

    Er du abonnementskunde hos SOS Dansk Autohjælp kan du gratis bruge vores vejhjælpsapp. Med appen kan du tilkalde vejhjælp i både Danmark og det øvrige Europa. Med få klik sender du de nødvendige oplysninger om din situation og din telefons GPS-position, så vores redder kan finde dig hurtigt, og give dig den hjælp, du har brug for.

    Læs mere om vores app og hvordan du henter den.

  • Gennemsnitligt fremme på 35 min

    SOS Dansk Autohjælp er hurtigt fremme ved dig - overalt i Danmark. Vi er fremme på gennemsnitligt 35 minutter. 

  • Vejhjælp på stedet

    SOS Dansk Autohjælp hjælper dig på stedet hvis din bil ikke kan starte, eller køre videre.

    Vi hjælper bl.a. med starthjælp, hjulskifte, døroplukning, reparation af udstødning, udskiftning af reservedele, punktering samt fritrækning hvis du er kørt fast i sne, mudder, en grøft eller lignende.

    Vi bestræber os altid på at være hurtigt fremme ved dig.  

  • Fritrækning / bjærgning

    Hvis dit køretøj er kørt i grøften eller kørt fast, tilbyder vi at trække dig fri. Ved fritrækning på hjemadressen forudsættes det, at der er foretaget tilstrækkelig snerydning.

  • Frit værkstedsvalg

    Hvis dit køretøj er udsat for skade, ikke kan starte eller køre videre, bestræber vi os på at reparere din bil på stedet. Hvis dette ikke kan lade sig gøre, sørger vi for at transportere dit køretøj til din bopæl eller til det værksted du ønsker.

    Hvis din bil står på din bopæl og vi ikke er i stand til at reparere den, transporterer vi dit køretøj til et værksted efter dit valg.

     

Vores Kunder

og deres oplevelser

FAQ Anhænger - Erhverv

Her findes svar på de spørgsmål, som vores kunder oftest stiller.

Skulle der være yderligere spørgsmål, sidder vores kundeserviceafdeling klar på
70108092, eller på kundeservice@dah.dk.

  • Hvilket nummer skal benyttes ved tilmelding af PBS?
    PBS-nummeret er 02263270 og debitornummeret er 00001.
  • Er der selvrisiko på et SOS Dansk Autohjælp-abonnement?
    Nej, der er ikke selvrisiko på et abonnement, der er tegnet direkte hos SOS Dansk Autohjælp.
  • Hvor lang er opsigelsen på et SOS Dansk Autohjælp erhvervsabonnement?
    Dit abonnement er uopsigeligt i 12 måneder fra ikrafttrædelsesdatoen. Efter 12 måneder kan du opsige abonnementet skriftligt med en måneds varsel til udløbet af en måned.
  • Kan virksomhedens trailer transporteres hjem fra Europa, hvis den bliver beskadigt?
    Nej, det kan den ikke. Men er virksomheden dækket af et SOS Dansk Autohjælp-abonnement med Europadækning og kommer ud for et uheld i Europa (dog ikke Grønland og Færøerne), bugserer vi traileren til nærmeste værksted.
  • Hvornår træder abonnement i kraft?

    Abonnementet træder i kraft og assistancen kan rekvireres, når betalingen er registreret, dog tidligst to døgn efter tegningstidspunktet. Alternativt kan abonnementet træde i kraft på en aftalt senere dato. Abonnementet dækker ikke skader eller behov for assistance, der er opstået inden abonnementet træder i kraft. 

  • Skal det meddeles til SOS Dansk Autohjælp, hvis virksomheden skifter adresse?
    Ja, det er vigtigt, at vi altid har de rigtige oplysninger på dig. Så er det meget nemmere for os at hjælpe, når der er brug for det. Hvis virksomheden har skiftet adresse, kan ændringer fortages via MIT DAH under Min Profil eller kontakte Salg og Kundeservice på telefon 7010 8092 eller kundeservice@dah.dk.
  • Kan der rekvireres nyt medlemskort?
    Ja, hvis et medlemskort mistes eller der er brug for et ekstra, kan der bestilles et nyt. Dette gøres ved at udfylde formularen her på hjemmesiden eller kontakte Salg og Kundeservice på telefon 7010 8092 eller på kundeservice@dah.dk.
  • Skal SOS Dansk Autohjælp have besked, hvis virksomheden får nyt køretøj?
    Ja, det er meget vigtigt, at SOS Dansk Autohjælp får besked, hvis virksomheden får nyt køretøj og abonnementet skal overføres. Det er den eneste måde, vi kan sikre os, at det er den rigtige bil der er dækket af dit abonnement, hvis uheldet skulle være ude. Registreringsnummeret kan ændres på MIT DAH eller ved at kontakte Salg og Kundeservice på telefon 7010 8092 eller på email kundeservice@dah.dk.
  • Hvordan bestilles der assistance ved nedbrud?
    Hvis der er brug for vores hjælp, ringes der til vagtcentralen på 7010 8090. Det letter vores arbejde og sparer tid, hvis abonnementsnummeret eller reg.nr. på køretøjet er ved hånden. Vejhjælp kan alternativt også bestilles via SOS Dansk Autohjælps vejhjælpsapp.
  • Har virksomheden samme dækning, når abonnement er tegnet via et forsikringsselskab?

    Nej, ikke nødvendigvis. Ved spørgsmål til din forsikringsdækning skal du kontakte dit forsikringsselskab. 

  • Spørgsmål eller uklarheder vedrørende faktura?
    Fakturaoplysninger findes via MIT DAH. Vores Salg og Kundeserviceafdeling sidder klare på telefon 7010 8092 eller via email til kundeservice@dah.dk, hvis der er yderligere spørgsmål.