Åbningstider
man til tors: kl. 8.00-17.00
fre: kl. 8.00-15.30
Med et trailer-abonnement fra SOS Dansk Autohjælp er virksomheden sikret hurtig og fleksibel assistance i Danmark og Europa. Skulle uheldet være ude, rykker vores reddere ud og kan klare de fleste problemer på stedet. Alternativt transporteres anhængeren til et værksted efter eget valg i Danmark og til nærmeste i Europa.
Abonnementet dækket køretøjets anhængerkrog, hvorfor den efterspændte enhed er dækket uanset om den er lejet, ejet eller lånt. Påhængets art er også underordnet, så længe den ikke overstiger 750 kg. Så er virksomheden sikret maksimal fleksibilitet i dagligdagen. Inkluderet i abonnementet er desuden hjælp på stedet, fritrækning og hjulskift.
Er din erhvervstrailer over 750 kg? Vi har den vejhjælp, du behøver.
Hold din erhvervstrailer kørende med vores pålidelige vejhjælpsabonnementer.
Er du abonnementskunde hos SOS Dansk Autohjælp kan du gratis bruge vores vejhjælpsapp. Med appen kan du tilkalde vejhjælp i både Danmark og det øvrige Europa. Med få klik sender du de nødvendige oplysninger om din situation og din telefons GPS-position, så vores redder kan finde dig hurtigt, og give dig den hjælp, du har brug for.
Læs mere om vores app og hvordan du henter den.
SOS Dansk Autohjælp er hurtigt fremme ved dig - overalt i Danmark. Vi er fremme på gennemsnitligt 35 minutter.
Hvis dit køretøj er udsat for skade, ikke kan starte eller køre videre, bestræber vi os på at reparere din bil på stedet. Hvis dette ikke kan lade sig gøre, sørger vi for at transportere dit køretøj til din bopæl eller til det værksted du ønsker.
Hvis din bil står på din bopæl og vi ikke er i stand til at reparere den, transporterer vi dit køretøj til et værksted efter dit valg.
Med SUPER abonnementet hos SOS Dansk Autohjælp får du tryghed i udlandet.
Europadækning inkluderer bl.a. starthjælp, nødreperationer, døroplukning samt bugsering til nærmeste værksted
SOS Dansk Autohjælp hjælper dig på vejene i Europa (med undtagelse af Færøerne og Grønland).
Her findes svar på de spørgsmål, som vores kunder oftest stiller.
Skulle der være yderligere spørgsmål, sidder vores kundeserviceafdeling klar på
70108092, eller på kundeservice@dah.dk.
Abonnementet træder i kraft og assistancen kan rekvireres, når betalingen er registreret, dog tidligst to døgn efter tegningstidspunktet. Alternativt kan abonnementet træde i kraft på en aftalt senere dato. Abonnementet dækker ikke skader eller behov for assistance, der er opstået inden abonnementet træder i kraft.
Nej, ikke nødvendigvis. Ved spørgsmål til din forsikringsdækning skal du kontakte dit forsikringsselskab.