Få svar på dine spørgsmål om abonnementer, dækning, betalinger og andet i vores FAQ eller log ind på MIT DAH.
Log på MIT DAH
På MIT DAH kan du:
Man-tors: kl. 8.00-17.00 og
fre: kl. 08.00-15.30
Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt.
Salg - Privat:
privatsalg@dah.dk
Kundeservice:
kundeservice@dah.dk
Ja, det kan du. Tilmeld dig til PBS, så sparer du et evt. girokortgebyr, da vi ikke opkræver gebyr ved PBS betaling. PBS-nummeret er 02263270,og debitornummeret er 00001.
Du kan gøre det i din netbank eller på MIT DAH under Mine Betalinger.
Abonnementet træder i kraft og assistancen kan rekvireres, når betalingen er registreret, dog tidligst to døgn efter tegningstidspunktet. Alternativt kan abonnementet træde i kraft på en aftalt senere dato. Abonnementet dækker ikke skader eller behov for assistance, der er opstået inden abonnementet træder i kraft.
Som en service for vore hørehæmmede kunder er det muligt at rekvirere assistance og efterfølgende modtage bekræftelse på assistance via SMS. Du skal have abonnement hos SOS Dansk Autohjælp, og vi skal kende dit mobilnummer på forhånd. Har du behov for assistance, sender du os en SMS-besked på +45 5251 5152. Beskeden skal indeholde køretøjets registreringsnummer samt information om, hvor du befinder dig/skal have assistance og en ganske kort beskrivelse af problemet. Få minutter efter du har afsendt beskeden, vil du modtage svar om, at beskeden er modtaget, og hvornår vi forventer at være på stedet.
Nej, ikke nødvendigvis. Ved spørgsmål til din forsikringsdækning skal du kontakte dit forsikringsselskab.
Du kan efter Persondataforordningen søge indsigt i de personoplysninger, som SOS Dansk Autohjælp A/S behandler om dig.
For mere information henvises til SOS International.
Behandling af personoplysninger
Privacy notification (English)
Har du besøgt SOS International eller er du kunde/leverandør til os?
SOS International indsamler og behandler personoplysninger om dig, når du er kunde/leverandør hos os, hvis du på anden måde, har været i kontakt med SOS International eller har besøgt nogle af vores lokationer.
Formålet med behandlingen af personoplysninger om dig er b.la. at kunne håndtere vores fælles interesser, opretholde et godt samarbejde og for at sikre den fysiske sikkerhed på SOS International lokationer.
Privacy notification – SOS International (Customers, Suppliers and other) (på engelsk).
På nogle af SOS International DKs (SOS Dansk Autohjælps) telefonlinjer optages telefonsamtaler. Hvis du ringer til én af disse telefonlinjer, vil du blive orienteret om optagelsen, inden den startes.
Under linket nedenfor kan du se vores privatlivspolitik, som indeholder et særskilt afsnit med information om telefonoptagelserne, herunder til hvilket formål de optages, retsgrundlaget for optagelsen, hvor længe de opbevares, dine rettigheder knyttet til optagelserne m.v.
www.dah.dk/privacynotice/vejhjaelp