Reklamation

Indsend en reklamation til SOS Dansk Autohjælp

Har du haft en assistance med SOS Dansk Autohjælp, som ikke har levet op til dine forventninger, er du velkommen til at udfylde nedenstående reklamationsformular og trykke send.

Der skal udfyldes én formular for hver assistance, du vil sende ind.
Vi behandler din reklamation hurtigst muligt og som oftest inden for 2 uger.

En klage kan endvidere indgives til Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk, eller til EU-Kommissionens online klageportal http://ec.europa.eu/odr.

Sidstnævnte er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: kundereklamation@dah.dk.

(Filtyper: jpg, png, gif - Max 8 Mb)
{{ ctrl.state.reclamationForm.status }}
Vi behandler din henvendelse hurtigst muligt. Oftest inden for 2 uger.

Brug for hjælp?

Brug for hjælp? Lad os ringe dig op

Eller ring til os på 7010 8092

(man-tors: kl 8.00-15.00 og fre: kl 08.00-14.00)