Motorcykel - 8 mdr

Dækning i Danmark og Europa

Med et sæsonabonnement fra SOS Dansk Autohjælp er du sikret fremragende vejhjælp til din MC i hele sæsonen – både i Danmark og Europa. Det betyder, at du med din MC trygt kan færdes på de danske eller europæiske veje og være fuldt sikret med vejhjælp, hvis du oplever nedbrud. 

Abonnementet på vejhjælp til MC gælder i sæsonen fra d. 1. marts til og med d. 31. oktober. Skulle uheldet være ude, er vores reddere hurtigt på stedet og kan i de fleste tilfælde løse problemet på stedet. Er det ikke muligt, transporterer vi din MC til et valgfrit værksted i Danmark og nærmeste værksted i Europa. I Danmark sørger vi også for, at du og en eventuel medpassagerer kommer sikkert frem.

 

Hvis du ønsker at køre alle årets 12 måneder, kan du købe dit abonnement her:

Motorcykelabonnement 12 måneder

  • Vejhjælpsapp

    Er du abonnementskunde hos SOS Dansk Autohjælp kan du gratis bruge vores vejhjælpsapp. Med appen kan du tilkalde vejhjælp i både Danmark og det øvrige Europa. Med få klik sender du de nødvendige oplysninger om din situation og din telefons GPS-position, så vores redder kan finde dig hurtigt, og give dig den hjælp, du har brug for.

    Når du bestiller vejhjælp med appen, modtager du et opkald fra vores vagtcentral for at aftale assistancen, og derefter får du løbende opdateringer om din sag direkte på telefonen indtil hjælpen er fremme hos dig. Dermed kan du altid være tryg ved at hjælpen er på vej og du ved hvornår den kan forventes at ankomme.
     
    Din telefons GPS-position viser os præcist hvor du befinder dig, når du kontakter os, og dermed skal du ikke længere bekymre dig om, hvorvidt redderbilen kan finde dig.


    Læs mere om vores app og hvordan du henter den.

  • Hurtig fremmetid

    SOS Dansk Autohjælp er hurtigt fremme ved dig - overalt i Danmark. Vi er fremme ved syv ud af ti indenfor 45 minutter og ved ni ud af ti indenfor 60 minutter. Din garanti er, at vi er fremme så hurtigt som muligt og arbejder ihærdigt for at blive endnu bedre.

  • Hjælp på stedet

    Vi forsøger at hjælpe dig på stedet, hvis dit køretøj ikke kan starte eller ikke kan køre videre. Er det ikke muligt, transporteres det til enten nærmeste eller valgfrit værksted iht. dit valgte abonnement.

  • Mistet nøgle

    Er nøglen blevet væk, transporteres køretøjet til nærmeste værksted.

  • Frit værkstedsvalg

    Hvis dit køretøj er udsat for skade eller driftstop og ikke kan repareres på stedet, transporteres det til din bopæl eller værksted i samråd med dig. Ved driftsstop/skade ved din bopæl transporteres dit køretøj til værksted efter dit valg.

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på de spørgsmål, som vores kunder oftest stiller.

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på
70108092 eller på kundeservice@dah.dk.

  • Kan jeg tilmelde regningen til PBS?
    Ja, det kan du. Tilmeld dig til PBS, så sparer du et evt. girokortgebyr, da vi ikke opkræver gebyr ved PBS betaling. PBS-nummeret er 02263270,og debitornummeret er 00001. Du kan gøre det i din netbank eller på MIT DAH under Mine Betalinger.
  • Er der selvrisiko på et SOS Dansk Autohjælp-abonnement?
    Nej, der er ikke selvrisiko på et abonnement, der er tegnet direkte hos SOS Dansk Autohjælp.
  • Hvor lang er opsigelsen på et SOS Dansk Autohjælp-abonnement?
    Abonnement gælder i mindst seks måneder. Fem måneder efter ikrafttrædelsesdatoen kan du opsige abonnementet skriftligt med en måneds varsel til udløbet af en måned. Opsigelse kan ske på MIT DAH på dah.dk under Min Profil.
  • Hvornår træder mit abonnement i kraft?
    Abonnementet træder i kraft to døgn efter tegningstidspunktet. Abonnementet dækker ikke skader eller behov for assistance, der er opstået inden abonnementet træder i kraft.
  • Skal SOS Dansk Autohjælp vide, hvis jeg skifter adresse?
    Ja, det er vigtigt, at vi altid har de rigtige oplysninger på dig. Så er det meget nemmere for os at hjælpe dig, når du har brug for det. Hvis du har skiftet adresse, kan du logge ind på MIT DAH under Min Profil og ændre det eller kontakte Salg og Kundeservice på telefon 70 10 80 92 eller email kundeservice@dah.dk, så sørger vi for, at det bliver rettet med det samme.
  • Kan jeg få et nyt medlemskort?
    Ja, hvis du har mistet dit medlemskort eller har brug for et ekstra, kan du bestille et nyt. Det kan du gøre ved at udfylde formularen her på hjemmesiden eller kontakte Salg og Kundeservice på telefon 70 10 80 92 eller på kundeservice@dah.dk.

    Alternativt kan du hente SOS Dansk Autohjælp's Vejhjælpapp, så har du altid oplysningerne lige ved hånden hvis uheldet er ude.
  • Hvordan bestiller jeg assistance?
    Hvis du har brug for vores hjælp, skal du ringe til vagtcentralen på 70 10 80 90. Det letter vores arbejde og sparer tid for dig, hvis du har enten dit kundenummer eller reg.nr. på køretøjet ved hånden.

    Alternativt kan du benytte SOS Dansk Autohjælp's Vejhjælpsapp. Her kan du med få klik bestilles assistance, og via telefonens GPS fortælle os præcis hvor nedbruddet er.
  • SMS Service for hørehæmmede
    Som en service for vore hørehæmmede kunder er det muligt at rekvirere assistance og efterfølgende modtage bekræftelse på assistance via SMS. Du skal have abonnement hos SOS Dansk Autohjælp, og vi skal kende dit mobilnummer på forhånd.

    Har du behov for assistance, sender du os en SMS-besked på +45 20 79 25 69. Beskeden skal indeholde køretøjets registreringsnummer samt information om, hvor du befinder dig/skal have assistance og en ganske kort beskrivelse af problemet. Få minutter efter du har afsendt beskeden, vil du modtage svar om, at beskeden er modtaget, og hvornår vi forventer at være på stedet.
  • Har jeg samme dækning, når abonnement er tegnet via mit forsikringsselskab?
    Nej, ikke nødvendigvis. Ved spørgsmål til din forsikringsdækning kan du enten kontakte dit forsikringsselskab eller vores Salg og Kundeservice på 70 10 80 92 eller på kundeservice@dah.dk.
  • Jeg har et spørgsmål til min faktura vedr. mit abonnement?
    Du kan logge ind på MIT DAH og se oplysninger om dine abonnementer og dine betalinger. Du er også velkommen til at kontakte Salg og Kundeservice på telefon 70 10 80 92 eller via email til kundeservice@dah.dk.
  • Skal SOS Dansk Autohjælp vide, når jeg får nyt køretøj?
    Ja, det er meget vigtigt, at du giver os besked, hvis du får ny bil, så vi får ændret registreringsnummeret. Det er den eneste måde, vi kan sikre os, at det er den rigtige bil der er dækket af dit abonnement, hvis uheldet skulle være ude. Du kan ændre registreringsnummeret ved at logge ind på MIT DAH og ændre det under Mine Køretøjer eller kontakte Salg og Kundeservice på telefon 70 10 80 92 eller på email kundeservice@dah.dk.
  • Hvordan kan jeg betale mine regninger?
    Ved bestilling på dah.dk tilmeldes du automatisk betaling med dit betalingskort. Betaling sker ved automatisk overførsel fra betalingskortet den sidste bankdag forud den måned, hvor abonnementet skal dække for. Efter hver betaling vil du modtage en meddelelse på din mail. Du kan til enhver tid ændre betalingsoplysninger eller tilmelde PBS via MITDAH.
  • Kan jeg betale via automatisk kortbetaling?
    Ja, det kan du. Tilmeld dig til automatisk kortbetaling, så sparer du et evt. girokortgebyr. Du kan tilmelde dit betalingskort på MIT DAH under Mine Betalinger.
  • Hvor kan jeg se abonnementsbetingelser?
    Du kan altid finde betingelserne under det givne abonnement, du kigger på. Er du kunde i forvejen kan du logge ind på MIT DAH og se de specifikke betingelser på de abonnementer, du har hos os.

Brug for hjælp?

Brug for hjælp? Lad os ringe dig op

Eller ring til os på 7010 8092

(man-tors: kl 8.00-15.00 og fre: kl 08.00-14.00)